Od dziś do 30 czerwca można głosować na projekty zgłoszone do budżetu obywatelskiego. Głosować można przez internet na stronie budżetu: https://bo.um.warszawa.pl/voting/welcome oraz osobiście m.in. w urzędzie dzielnicy, szkołach i bibliotekach.Do wyboru jest wiele dobrych i wartościowych projektów, w szczególności zachęcamy do głosowania na nasze projekty na Ochocie:
Ochota:
Rowerem dwukierunkowo na Ochocie – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/28232
Byliny dla Ochoty – zazielenienie ochockich ulic i skwerów (nasadzenie bylin, traw, cebul) – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/28015
Zielone wejście do parku Szczęśliwickiego – ogrody bylinowe – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/28005
Estetyczne stalowe wygrodzenia drzew ma ulicach Ochoty – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/27685 Remont alejek parkowych w parku Szczęśliwickim – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/27176
2050 żółtych kwiatów na Nowogrodzkiej – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/26711
Udogodnienia w parku Zachodnim – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/27019
Zazielenienie niepotrzebnie zabetonowanych powierzchni na ulicach Szczęśliwickiej i Oczki – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/28919
Ogólnomiejskie:
Asfaltowe drogi dla rowerów -Asfaltowe drogi dla rowerów – projekt obejmuje m.in. modernizację drogi rowerowej w Al. Jerozolimskich po stronie południowo-wschodniej od rejonu skrzyżowania z ul. Śmigłowca do rejonu wyjazdu z parkingu galerii handlowej. – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/28471
Wygodne drogi dla rowerów – Wygodne drogi dla rowerów – projekt obejmuje m.in. budowę drogi rowerowej po południowej stronie ul. Grzymały-Sokołowskiego pomiędzy Al. Jerozolimskimi a wykonanymi przejazdami przy Szczęśliwickiej i włączenie poprzez łącznik do ul. Barskiej. – https://bo.um.warszawa.pl/projekt/28470
…a także te, które nie dotyczą Ochoty, ale mają pozytywny wpływ na miasto:
Rowerem dwukierunkowo po całej Warszawie
Więcej dużych drzew w Warszawie – zieleń, cień i czyste powietrze
999 stojaków rowerowych dla Warszawy
Zielone i bezpieczne ulice Warszawy IV
️️ Budowa zaległej infrastruktury rowerowej